Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 7 ianuarie 2013

pariziene cu feta si cascaval

 dupa atatea dulcegarii din perioada sarbatorilor ne era pofta si de ceva sarat




aluat:
-2 galbenusuri
-2 linguri miere
-100g unt
-140ml apa
-150ml lapte
-1 cub drojdie proaspata
-putina sare
-650-700g faina

umplutura
-150g cascaval
-150g feta
-2 galbenusuri




aluatul l-am framantat la masina de paine pe prg de aluat si dospit.se rastoarna apoi pe masa infainata si se imparte in bucati de 75g:



pt umplutura am razuit cele 2 feluri de branza si le-am amestecat cu galbenusurile.fiecare bucata de aluat se intinde dreptunghiular si se taie un capat in fasii.se pune umplutura pe capatul opus:



si se ruleaza apoi si se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt.se ung cu galbenus amestecat cu iaurt:




si se presara susan si nigella



se coace la foc la foc potrivit pentru 25-30min.

11 comentarii:

Kyra spunea...

Mai, imi faci asa o pofta cu parizienele tale.
Sint atit de reusite de fiecare data ca iti vine sa le maninci cu ochii.

Unknown spunea...

Foarte bune. Si arata tare rumene si pufoase. Sa punem reteta la pastrat :)

Gusulita spunea...

Rumene si stralucitoare, imbie sa musti din ele. Si eu voi salva reteta

Unknown spunea...

Au iesit 8 cornulete sau mai multe?

mihaela spunea...

au iesit 2 tavi,in jur de 17-18bucati.

Unknown spunea...

Multumesc frumos, am sa le incerc si eu :)

Anonim spunea...

un cub de drojdie cite grame are?

Erica spunea...

cite grame are un cub de drojdie este cumva 50 de grame?

mihaela spunea...

are 45g si este recomandat pentru 500g faina.

Unknown spunea...

Arata extraordinare!am sa le incerc dimineata!!

mihaela spunea...

andy spor la treaba!