Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 21 august 2008

Bad Lippspringe

este o statiune montana la 10min cu masina de orasul nostru,recunoscuta pt izvoarele sale minerale.am fost duminica din nou la plimbare in orasel si am luat aparatul foto cu noi.





la intrarea in centru orasului,un loc unde se juca sah.matei nu s-a putut abtine sa nu faca repede cateva mutari:)


la un moment dat a aparut o pisicuta :

a uitat de piese,de sah si de toate si a plecat in fuga sa o prinda.



cateva poze din parc:











apoi am mers la izvoarele minerale:




4 comentarii:

roxana.m. spunea...

FOARTE FRUMOS..POATE O SA MERGEM SI NOI.AVEM IN PLAN O PLIMBARICA PRIN GERMANIA,VARA VIITOARE.AM FOST SI IN IARNA IN VIZITA LA NISTE PRIETENI IN NURENBERG.A FOST FRUMOS SI DE ACEEA VREM SA MAI MERGEM DAR IN ALTA PARTE.PUPICI

mihaela spunea...

roxana noi stam destul de in nord,langa dortmund.sunt locuri minunate si frumoase in germania,pacat ca nu avem asa mult timp sa mergem sa le vedem pe toate.ne dorim la anul sa ajungem la bodensee,sudul tarii ne place foarte mult....poate in cativa ani ne vom muta acolo :) cine stie.

Laura spunea...

Foarte frumoasa statiunea, intr-adevar...dar mai frumos fluturasul tau scump :P
...care, mi se pare ca a crescut taaare mult de cand nu l-am mai vazut eu... :)

Va pupam pe amandoi!

Marcela S. spunea...

Cel mic al tau e un scump! Iar pozele sunt minunate.