Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 18 august 2008

paine cu cartofi



reteta de la maya

550 g faina daca faceti aluatul la MP,400g la framantat cu mana
400 g cartofi razuiti
100 ml apa fiarta sau lapte
10 g drojdie uscata
1 lingura rasa de sare
1 ou


cartofii cruzi se razuiesc si se toarna peste ei laptele fierbinte.se lasa 10min:

impreuna cu restul ingredientelor se framanta un aluat:


se lasa 45min la dospit,se da forma rotunda si pune in tava tapetata cu hartie de copt:

se coace 45-50min la 180 grade


pastrata in punga a ramas proaspata 4 zile.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mihaela, te declar sefa la painica.
Eu consum foarte rar paine, dar m-am hotarat sa incerc in week-end-ul viitor una din retelele tale, pentru ca mi-ai facut o pofta nebuna.
Te voi tine la curent cu rezultatul incercarii.

mihaela spunea...

dana esti simpatica!
eu fac paine pt noi doar dintr-un kg de faina/sapt dar in ultimul timp am tot avut musafiri in week-end-uri si i-am rasfatat cu paine de casa...de aici si atatea retete noi.
abia astept sa vad ce paine ai ales sa incerci.spor la treaba de pe acum!

Ina Todoran spunea...

Miha draga, stiu ca ai muuuuulte premii deja dar te rog primeste si pe umilele mele.. Le gasesti pe blog