Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 21 octombrie 2008

ciolan de porc la cuptor


1 ciolan porc
cativa cartofi
2-3 catei usturoi
sare,piper,chilli
1 ceapa

punga pt cuptor

ciolanul se condimenteaza pe toate partile:



se pune in punga impreuna cu usturoiul feliat,ceapa injumatatita,cartofii intregi si legam punga


facem o taietura mica deasupra pe punga si punem la cuptor 2 ore la 190grade,fara ventilatie:

apoi desfacem punga si lasam cu grill 12-15min:

servim alaturi de cartofi si salata asortata.

3 comentarii:

mariana spunea...

bUNA mIHAELA!APRECIEZ SI FAC DI RETETELE TALE F.F.BUNE!MAI ALES ALUATURI DE TOT FELU!multumesc!toate da toate care le-am incercat au fost super bune!recunosc ca uneori le mai combinam eu cum credeam!Spune-mi te rog frumos ciolanul se face moale?adica bine patruns?????Ma intereseaza mult!!!!!

mariana spunea...

Scuze pt.greseli merge naspa netul asta!sau unitatea centrala e de vina si e lenesa!reteta mi-ar conveni ca nu stai mult linga ea,si ne place ciolanul!ca si la politicienii nostii bravi!ha,ha,ha,

mihaela spunea...

mariana ciolanul se face foarte moale,efectiv carnea s-a desprins de pe os.a mancat si puiul meu.