Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 23 octombrie 2011

rulade cu feta si cascaval



ruladele acestea minunate la gust merg de minune atat la micul dejun cat si la pachetelul de gradinita al puiului meu.se pastreaza bine,2 zile intr-o punga bine inchisa.

aluat:
-350g faina
-20g drojdie
-200ml lapte
-50g unt
-1 lingura miere
-sare cat luam intre 3 degete

umplutura:
-250g feta
-100g cascaval
-2 galbenuse

am framantat la masina de paine un aluat fin din ingredientele scrise mai sus care l-am lasat la dospit 45min.am impartit apoi in bucati din acre am intins dreptunghiuri pe care am pus cate o lingura de umplutura(branza feta,cascavalul ras si galbenusurile se amesteca intr-un castron):

rulam si taiem cu un cutit bine ascutit felii:

apoi indepartam capetele alternativ spre staga si dreapta:

va recomand sa faceti bucati mai micute caci arata mai estetice.se ung cu galbenus si presara cu susan.se coc la 180grade pentru 20min.

sa aveti pofta!

12 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Foarte frumusele aceste spirale! Calde cred ca sunt minunate!

Antonina spunea...

Sunt grozave nu-i asa??

Emy UK spunea...

Ce coincidenta, chiar saptamana trecuta am vazut un program TV in care o englezoaica ( Lorraine Pascale) a facut o paine sub forma asta de spirala! Pe tine cand te vedem bucatarind la TV ? :)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata foarte bine,cred ca si bune tare.Te pup!

sarah spunea...

aigur aunt delicioase.foarte frumos modelul.pupici

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

arata absolut minunat! foarte apetisante!

mihaela spunea...

fancy merg si reci sa fie mancate!

mihaela spunea...

da anto,sunt grozave!

mihaela spunea...

emy sanse mici sa apar pe la tv,dar nu se stie niciodata!

mihaela spunea...

dia multumesc!pupici!

mihaela spunea...

sarah modelul l-am gasit intr-o carte dar nu mi-a iesit asa frumos ca acolo.totusi dunt delicioase!

mihaela spunea...

danke Zazu!