Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 12 noiembrie 2008

orez cu lapte


baietii mai ar manca zilnic daca se poate asa de mult am vazut ca le place.azi le-am facut pofta!

pt 4-5 portii

1 l lapte
5linguri zahar brun
250g orez de lapte(dar merge si cu alt gen,ca am testat)

zahar vanilat


dulceata de coacaze salbatice


se amesteca laptele cu zaharul si zaharul vanilat si se da in clocot apoi adaugam orezul si am fiert la foc moale 45min.l-am lasat sa se racoreasca si l-am asezat in pahare in straturi alternative cu dulceata de coacaze.
apoi s-a odihnit la frigider vreo ora pina cand l-am servit.

Un comentariu:

Amalia spunea...

Si eu as manca in fiecare zi! Am trecut doar sa-ti spun ca ai pus pe blog retete numai una si una :)