Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 4 martie 2009

cornuri pufoase cu mac







700g faina
300ml lapte
1 ou
120g unt
125g zahar brun
1 cub,45g drojdie proaspata
putina sare

pt umplutura:
1 punga mac gata pregatit
sau folositi umplutura preferata de la cozonacul cu mac


aluatul l-am framantat in masina de paine si l-am lasat la dospit.am intins pe masa o foaie potrivit de groasa si am taiatat-0 triunghiuri iar la baza am pus cate o lingurita de umplutura:

rulam si asezam in tava pregatita cu hartie de copt,apoi acoperim cu o punga si lasam inca 35min sa dospeasca:

le ungem cu galbenus+1 lingura smantana si coacem la 180 grade pt 25min.

2 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Foarte faine ti-au iesit. Si cum mie imi place mult macul ... yam-yam !

mihaela spunea...

sa le incerci neaparat.sunt minunate.si noua ne place macul...ff mult.