Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 3 septembrie 2009

FUERTEVENTURA 2009

printre ultimele vacante pe anul acesta :-))) ...se numara si cea de la mare, de pe insula fuerteventura,un loc minunat unde muntele,desertul si apele cristaline ale oceanului se imbina perfect.zborul a fost destul de obositor,am facut peste 4 ore noroc insa ca a fost direct de la noi din oras.
am ajuns pe insula seara dupa 18 si cam acestea au fost primele peisaje,facute din masina in drum spre hotelul din statiunea Costa Calma:














hotelul in care am stat avea toate camerele cu vedere spre piscina:



si o privire de la noi din balcon:












urmeaza in zilele urmatoare plajele lungi cu nisip fin....stati prin zona.

4 comentarii:

iulia spunea...

Miha, ai avut o vacanta foarte frumoasa. Este minunata statiunea in care ti-ai petrecut concediul. Pupppp!

Narnia spunea...

Frumoase fotografiile, sper ca vacanta a fost asa cum v-ati dorit-o.
Sper sa treci in vizita, am un premiu pentru tine.
Felicitari sincere pentru blogul plin de bunatati.

Anonim spunea...

Minunate pozele, abia astept continuarea. Noi zburam miercurea viitoare la Barcelona:), suntem nerabdatori!
POate imi spui cum se cheama hotelul in care ati fost cazati aici? Arata grozav.

Liana Morar

mihaela spunea...

buna liana
am stat la Dragopark,este un hotel de 4 stele,am avut AI.insa m-a deranjat ca am platit seiful(am stat si la 3 stele si tot inclus in pret l-am avut) si nu aveau uscator de par in baie.a trebuit sa ma duc in prima zi si sa-mi cumpar.
in rest am fost multumiti,faceau curat in camere zilnic,pt piscina primeai prosoape de la receptie si ti le schimbau zilnic,mancare a fost buna....matei a primit lapte de la bar de cate ori a fost nevoie.toti cei de la hotel au fost forte draguti,vorbeau germana de la portar pina la cameriste.a fost un concediu reusit.

va doresc zbor placut,vreme buna in barcelona si cand te intorci poate imi spui cateva impresii.
week-end minunat!!!