Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 14 septembrie 2009

plaja cu nisip negru si oasis park

prima data am fost la parcul botanic-gradina zoologica.este imens,am stat peste 5 ore acolo.poze prea multe nu am facut,am filmat cateva din show-urile la care am fost spectatori:



apoi dupa ce am mancat si ne-am refacut fortele am plecat la o plaja cu nisip negru,pentru plimbarea de seara:









fost orasel de pescari,plaja este vizitata in genral de localnici:






am dat o tura si pe strazile inguste,cautand un loc de joaca :









si obositi am plecat spre hotel.

4 comentarii:

Claudia-Maria spunea...

minunate locuri Miha,dar vad ca vremea nu prea tine cu voi? mai e timp si de baie si plaja? sau numai spatareala :))) te tzuc.

mihaela spunea...

buna claudia
am avut o vreme foarte frumoasa cat am stat in fuerte.temperatura e in jur de 31-32 grade dar nu asa apasatoare cum am simtit-o in romania.
am facut baie in fiecare zi in ocean mai putin in aceasta zi cand am fost pe toate coclaurile...dar pozele cu balaceala sunt prea personale ca sa le pun aici.
m-am gandit sa pun poze din cateva locuri care nu trebuie ratate cand ajungi prin zona.
te tzuc si eu.

mihaela spunea...

din cate am aflat la fata locului pe insula se poate face baie in orice anotimp,temp nu scade prea mult iarna....asa ca daca ti-am facut pofta ....apuca-te de bagaje :-)

Lara spunea...

am fost si noi tot anul asta in Fuerteventura. ma bucur sa revad imagini de acolo si prin lentila altcuiva :). multe salutari!