Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 5 noiembrie 2009

farfalle facute acasa


o ultima reteta inainte de week-end, caci maine facem bagajele si plecam 3 zile de acasa.

-220g faina grau
-100g gris
-3 oua

-1 varf cutit sare


cu ajutorul Mp am framantat coca,la prg de paste:

si asa arata la final:

am lasat-o 15min sa se odihneasca si apoi am impartit-o in 4:


fiecare bucata am trecut-o prin masina de 3 ori,la 1,3 si 5...a mea merge pina la 9:

gata :

apoi le-am taiat inca o data pe lungime si apoi fiecare fasie in patratele potrivite:

din care am inceput sa formez farfalle.dupa 40min am terminat cu toate:

si le-am lasat la uscat.o parte le-am fiert azi si le-am servit cu sos de smantana si ciuperci:


va doresc un week-end minunat!!!!

9 comentarii:

Silvia spunea...

Esti o gospodina ADEVARATA! :) Minivacanta placuta! :) pup

Sarea in bucate spunea...

ASEMENEA! SI VACANTA PLACUTA! TARE ASPECTOASE....MI-E DOR SA PAP PASTE FACUTE DE BUNICA...EU FURAM MEREU SI LE MANCAM CRUDE:))

dana2dor spunea...

LA MULTI ANI, sanatate si muuulte bucurii! Petrecere frumoasa!!

Anonim spunea...

La multi ani cu sanatate !

mark spunea...

arata bine... mai putin nucile care o fac sa arate ca o coliva.

in rest e super :D

mihaela spunea...

mark nu am inteles daca te referi la aceasta reteta sau la alta,in fine pastele sunt fara nuci -:))))

mark spunea...

awwww, my bad. urasc bloggerul. :) am gresit postul, ma refeream banuiesc la prajitura de mai sus. iar La Multi Ani-urile m-au facut sa cred mai mult ca e prajitura.
LMA BTW si scz de gresala.

mary spunea...

ca de obicei o reteta super,dar poti sa-mi spui te rog cum le-ai prins la mijloc? multumesc

mihaela spunea...

mary dupa ce le-am taiat dreptunghiuri am strans intre aratator si degetul mare ,la jumatate, dreptunghiul.nu cred ca iti pot explica mai bine....e foarte simplu cand le ai in fata ta iti dai imediat seama.