Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 16 noiembrie 2010

carne de porc si legume ,la vasul roman






nu am avut timp sa stau prea mult pe langa aragaz astazi si am decis sa pun totul in vasul roman si la cuptor cu el.a fost o alegere excelenta,caci a iesit ceva delicios.

-500g carne porc
-4 felii bacon tocat
-1 borcan ciuperci
- 2 morcovi
-1 ardei gras
-3 cepe
-5 cartofi
-3 linguri pasta de tomate
-450ml apa
-sare,piper,foi de dafin


se taie legumele grob si se amesteca impreuna cu carnea si baconul.se aseaza in vasul roman(cu capac neaparat),toarna deasupra apa+pasta de tomate si condimentele.

se da la cuptor pentru 2h,la 200grade.apoi se opreste cuptorul si se lasa inauntru inca 30-40min cu focul stins.se gusta de sare si piper si se serveste cu muraturi.

4 comentarii:

Bianka spunea...

De szép Római tálad van, nagyon guszta az étel

maria mihalache spunea...

O bunatate ,mai ales ca este preparat in vas roman.

EMY ( UK) spunea...

asta e oala de sarmale draga mea, e putin pompos numele de vas roman, dar ce-a iesit arata foarte gustos!

Ai incercat sa faci sarmale in aceasta oala?

Iti urmaresc mereu retetele cu mare interes si cand am o zi mai grea la serviciu ma relaxez cautand printre retetele tale cu poze! :)

mihaela spunea...

buna emy,pe cratita scrie vas roman,are mai multe forme,am si varianta dreptunghiulara in care intra si piul intreg dar am adaptat la cantitatea de legume si carne pe care le-am avut.sarmalutele ies minunate in el,e adevarat.