Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 17 martie 2011

cous-cous la cuptor cu branza feta si legume






trebuie sa recunosc ca am descoperit cous-cous-ul si bulgurul de curand la vecina mea romanca,care este casatorita cu un armean.am mancat de cateva ori la ei si mi-a placut mult asa ca m-am gandit sa incerc si eu in bucataria proprie .

acesta s-a dovedit un experiment reusit care ne-a placut la toti 3 si merita sa-l impartasesc cu voi.

pt 3 portii:

-100g cous-cous
-200ml supa
-1 vanata
-1 dovlecel
-cateva rosii micute
-2 linguri ulei masline
-3-4 catei ustuoi

-150g feta

-150g iaurt
-1 ou
-2 catei usturoi
-sare,piper

peste cous-cous se pune supa fierbinte,condimente si se lasa 15min.in acest timp taiam vanata si dovlecelul cuburi si le punem la dinstuit in ulei impreuna cu usturoiul trecut prin presa.dupa 8-10min punem putina supa,rosiile si lasam inca putin pina scade licgidul.condimentam cu sare,piper.

iaurtul il amestecam cu oul si usturoiul tercut prin presa,ceva condimente.in forma de cuptor punem cous-cous-ul apoi leguele si presaram feta(merge si mai multa daca sunteti amatori).



apoi punem amestecul de iaurt cu ou si dam la cuptor pentru 30min.se serveste fierbinte sau rece.este o mancare usoara si sper sa va faca si voua cu ochiul.

sa aveti pofta!

pt cristina:


sper sa iti fie de ajutor!


.

8 comentarii:

Cristina spunea...

Arata foarte bine. Care e diferenta dintre cous-cous si bulgur?

mihaela spunea...

cristina, bulgurul e mai grob,din grau dur si prefiert(ca si orezul ala paraboild,nu stiu cum sa traduc in ro).se foloseste ca si orezul in mancarea lor,cel putin din ce am vazut la vecina.

iar cous-cous este pentru salate,garnituri,e mai fin ca pui apa/supa fierbinte si e gata in 15min.le voi face pe seara o foto si o pun pe blog.
o zi frumoasa!

Cristina spunea...

Multumesc pentru raspuns. Am acasa o punga si nu imi dau seama ce e pentru ca nu scrie pe ea decat in araba asa ca nu inteleg nimic.

Bianka spunea...

Poate fi foarte bun

mihaela spunea...

cristina am pus foto.sper sa iti fie de folos!

mihaela spunea...

bianka te invit la o portie!

Unknown spunea...

arata nemaipomenit

mihaela spunea...

diana,pe mina m-a convins reteta sa o repet!