Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 22 decembrie 2011

cozonac cu migdale(nuca) si ciocolata





de pe masa de craciun nu poate lipsi cozonacul.anul acesta mi-am propus sa incerc si alte umpluturi fata de cele traditionale,simple cu mac si nuca

pt un cozonac:

-500g faina
-100ml lapte
-200ml smantana frisca
-100g unt
-2 galbenusuri
-100g zahar
-coaja razuita portocala
-1 plic drojdie granulata

-200g migdale(nuci) macinate
-150g ciocolata rasa
-3-4 albusuri
-60g zahar

aluatul cozonacului l-am framantat la masina de paine pe prg de framntare si dospire.apoi am impartit in 2 bucati.
am batut albusurile spuma tare cu zaharul,am pus nucile si ciocolata razuita:

si am amestecat usor.
pe masa usor unsa cu ulei am intins cu mana cele 2 bucati de aluat si am pus umplutura:

am rulat fiecare bucata in parte si apoi le-am rasucit :


asezate in tava de chec le-am lasat sa dospeasca 2h.apoi am preincalzit cuptorul la 175 grade si am copt cozonacul:

inveliti in folie alimantara transparenta se pastreaza fragezi cateva zile.

.

2 comentarii:

In bucatarie cu Aziz spunea...

Ce frumos a crescut!!Craciun fericit!!

TeoBucatar spunea...

Un An Nou fericit si imbelsugat Mihala si tot ce va doriti!la multi ani!