Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 25 februarie 2012

vafe pentru micul dejun



cum v-am spus,avem musafiri si azi la micul dejun ne-am rasfatat cu vafe pufoase:

-125g unt
-150g faina
-3 oua
-75ml smantana
-50g miere
-1 lingurita praf de copt
-100ml apa minerala

toate le-am mixat cateva minute si am copt aluatul in aparatul incins.


se servesc dupa pofta cu nutella,dulceata sau chiar simple.

.

2 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cand le-am vazut mi-am adus aminte ca am si eu doua aparate.Trebuie sa le scot de la naftalina.

mihaela spunea...

la noi nu e timp de naftalina ca matei e mare fan al acestor dulcegarii si ar manca tot timpul.