Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 23 mai 2012

prajitura cu mere si fulgi crocanti



dupa o saptamana la munte,in alpi,cu greu ma mobilizez sa mai intru la bucatarie.dar ne era pofta de ceva dulce la cafea si am facut o prajitura cu mere:


aluat:
- 2 oua
-100g unt
-100g zahar
-250g faina
-1 lingura praf de copt
-2 linguri iaurt

-1 kg mere
-zahar dupa gust
-1 lingura scortisoara

merele se razuiesc,stropesc cu zeama de lamaie si se dinstuie pina cand nu mai au zeama.se adauga zaharul si scortisoara si se lasa sa se raceasca.

pentru aluat am mixat ingredientele si am pus 2/3 din compozitie in tava potrivit de mare,pregatita cu hartie de copt.deasupra am intins compozitia de mere.aluatul oprit se amesteca cu 1-2 linguri faina si se da pe razatoarea cu ochiuri mari.se presara peste prajitura.


se da la cuptor pentru 30-40min si se lasa sa se raceasca complet inainte de a fi taiata.

sa aveti pofta!

7 comentarii:

Any spunea...

Mmmm ce buna e!
Imi plac toate prajiturile cu mere, sunt delicioase, oricand!

Gabriela spunea...

Daca e cu mere este buna! Vreau sa-ti trimit un premiu de lovely blog, dar am nevoie de un link catre blogul tau, se poate?

Gabriela spunea...

Premiu de ridicat: http://gabinaum.blogspot.com/2012/05/one-lovely-blog-award.html, cu mult drag!

Andrada spunea...

Mihaela, da-mi voie sa te felicit. Arata savuros!

mihaela spunea...

va multumesc fetelor!

Antonia spunea...

Arata delicios. Sper sa ne incanti mereu cu asemenea delicatese. Multumesc Mihaela!

Unknown spunea...

Super prajiturica asta ;)