Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 25 martie 2013

ciorba de loboda si salata

imi place loboda,dar din pacate aici in germania nu am gasit de cumparat...sau poate nu am stiut unde sa o caut.
dar mama mi-a pus la congelator si cand a venit la noi mi-a adus  cateva pungi.


-1 ceapa
-2 catei usturoi
-1 morcov
-o jumatate salata
-o punga loboda (sau cateva legaturi proaspete)
-2 galbenusuri
-200g smantana
-sare,piper
-zeama lamaie


 in 2 linguri ulei se caleste ceapa,usturoiul felii si morcovul.se adauga loboda si salata bine spalate si taiate foarte marunt.se lasa la dinstuit cateva minute bune,se adauga supa/apa si se pun la fiert,la foc potrivit.

intre timp amestecam galbenusurile cu smantana si zeama de lamaie.cand ciorba este fiarta turnam amestecul in ea si condimentam cu sare,piper.

servim fierbinte cu painici de casa.

Niciun comentariu: