Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 16 noiembrie 2007

brioche zopf-pentru micul dejun

reteta este foarte faina,am facut-o acum pentru a doua oara si nu am mai adaugat in ea ciresele confiate si amestecul de fructe pentru ca am vrut sa vad cum este si simpla,cu dulceata si unt,la micul dejun.

asadar:
-400g faina
-1 pachet drojdie proaspata
-5 linguri lapte
-3 oua
-putina sare
-185g unt
-1 plic zahar vanilat cu aroma de portocala,coaja rasa de lamaie si zeama
-50g zahar
-50g cirese confiate
-50g mix de fructe confiate

in plus:un galbenus si putin mac pentru uns deasupra


am pus toate ingredientele in MP,la prg aluat:


si ea a facut toata treaba cu framantatul:


se lasa la dospit 35-40min apoi imparte aluatul in 2 parti egale:


din care se intind cu mana,pe masa asa cum este,fara adaus de faina sau ceva 2 suluri care se impletesc.

si se mai lasa 15min la odihnit.se ung apoi cu galbenusul si presara mac.

se pune la copt,



la 190 grade,in cuptorul dinainte incalzit.rece se taie felii care se servesc la micul dejun cu unt si dulceata,alaturi de o cana de cafea.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Miha aluatul de biosa e deja la MdP la crescut :) dupa cum se vede prestez numai retete de la tine care sunt delicioase, bune si super rapide, si iti multumesc inca odata acum pupicei multi

revin mai tarziu sa-ti spun cum mi-a iesit

mihaela spunea...

aliza sunt fericita ca iti plac retetele.sper sa iti iasa o briosa faina si pufoasa.o zi minunata!

Unknown spunea...

Miha a iesit buna rau, am papat-o alturi de un pahar de sana :P

O seara buna!

mihaela spunea...

sa va fie de bine!