Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 25 noiembrie 2007

chec marmorat,cu smantana acra


aseara am fost intr-o vizita si daca tot mi-am luat cartea de la dr.oetker am zis sa mai incerc cate ceva,iar checul asta mi-a facut cu ochiul.a iesit delicios si s-a mancat pina la ultima bucata.

reteta de aici:



300g faina
1 plic praf de copt
300g zahar(am pus 200 si a iesit perfect pt gustul nostru)
4 oua
250g unt
200ml smantana acra
1 lingura rasa cacao
2 linguri lapte
1 plic rom


se separa ouale.galbenusurile,zaharul,esenta,untul taiat cuburi,smantana le-am amestecat la robot:



iar albusurile le-am batut spuma tare:


apoi am amestecat cele 2 compozitii,iar la final am pus faina+praful de copt:


am luat cateva linguri de aluat si am pus cacao si laptele:


in reteta scrie ca se toarna intr-o tava 31x11cm,eu am folosit forma bundt,bine unsa si pudrata cu faina.se pun cele 2 compozitii,se marmoreaza cu o furculita si se da la copt:


am tinut la 190 grade cam 45-50min,pina trece testul cu scobitoarea:


se lasa sa se raceasca bine se rastoarna din forma



si pudreaza cu zahar.

Niciun comentariu: