Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 15 mai 2011

placinte cu ciuperci si cartofi




una din delicioasele placinte cu care mama ne-a rasfatat in scurta vacanta in romania.

-1 pachet foi de placinta
-1 pahar ulei
-5 cartofi
-1 conserva ciuperci
-1 legatura ceapa verde
-200g cascaval
-2 oua
-sare,piper,verdeata tocata

ceapa inele,ciupercile tocate si cartofii cubulete mici se pun la calit in 2-3 linguri ulei.se toarna o ceasca mica de apa/supa si se lasa pina scade toata zeama.se lasa sa se raceasca si se adauga ouale.condimentele si verdeata tocata.
se ia o foaie de placinta se unge cu putin ulei si se pune o a doua foaie .peste aceasta se pun cateva linguri de umplutura si se ruleaza.


la fel procedam cu restul foilor si umplutura.punem in tava pregatita cu hartie de copt.se da la cuptor pentru 25-30min.cand se scot din cuptor se acopera cu un prosop ud pentru 25min.
se servesc calde sau reci.

.

8 comentarii:

Alina M. spunea...

Mihaela, poti te rog sa repari functia "copy" pe site-ul tau, ca sunt cateva retete pe care as vrea sa le copii intr-un document Word, dar nu se mai poate face asta de ceva timp. Multumesc.

Claudia-Maria spunea...

apetisanta placinta!!te tzuc Miha

Loredana spunea...

super ideea ta!
sa aveti pofta mare!

Bianka spunea...

Foarte bun, iubesc ciupercile

mihaela spunea...

alina,din pacate am fost nevoita sa scot functia aceasta.retetele mi-au fost copiate pe alte site-uri fara acordul meu si cand i-am rugat sa le stearga mi-au ignorat mesajele.

mihaela spunea...

multumesc loredana,e tare buna placinta!

mihaela spunea...

claudia ,sigur o sa va placa daca o incerci!numai foi sa gesesti prin zona.

Alina M. spunea...

Oh, inteleg. Ce pacat! O sa imi ia mult timp sa le scriu pe fiecare... Ca incerc multe din retetele tale (si toate pana acum mi-au reusit si sunt delicioase) si le-am pus intr-un PDF cu poze pe calculatorul meu. Gasesc eu o solutie...:)