Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 22 iulie 2011

chec bounty -II-








ne place checul acesta asa de mult,incat atunci cand am descoperit la o vecina o alta varianta a retetei ce o aveam deja, nu am mai stat pe ganduri si m-am pus la treaba.vremea tine inca cu mine si pot folosi cuptorul fara sa ma topesc de cald in bucatarie:


-1 pachet unt(250g)
-150g zahar
-4 oua
-375g faina
-1ooml lapte batut cu aroma de vanilie sau kokos
-1 plic praf de copt

-6-8 ciocolatele bounty


untul se pune pentru 40sec la microunde.se mixeaza apoi cu zaharul si ouale intregi.se adauga faina+praful de copt, alternativ cu laptele batut.in tava de chec pregatita cu hartie de copt se pune o parte din aluat si deasupra ciocolatelele:
turnam restul compozitie :


si nivelam usor cu spatula.checul se coace la 185 grade,in cuptorul preincalzit,pentru 45-50min,pina cand trece testul scobitorii:

se poate decora cu ciocolata topita sau il lasati asa simplu,cum am facut si eu.se feliaza rece.
sa aveti pofta si un week-end minunat!!!!


.

4 comentarii:

sarah spunea...

cred ca-i delicios.am sa incerc cu siguranta.o seara minunata!

Bianka spunea...

ce idee buna, poate fi foarte bun

mihaela spunea...

sarah e foarte bun si parfumat!merita sa-l incerci.

mihaela spunea...

bianka,multumesc!