Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 15 octombrie 2011

painici cu faina integrala si seminte de in




azi am fost impreuna sa vedem scoala in acre matei va merge la anul.nu pot sa cred ca din august va fi scolar...iar dragul de el era asa incantat de tot ce a vazut la noua scoala!

pentru la cina am facut rapid aceste painici(portie dubla de aluat) pe care le-am mancat cu salata de vinete cu ardei.

-200ml apa
-1 lingura ulei
-200g faina integrala
-100 faina secara
-10g sare
-1 lingura drojdie granulata
-1 lingurita miere
-50g seminte in


aluatul l-am pregatit la masina de paine si dupa ce a dospit l-am impartit in mai multe bucati din care am modelat diferite painici.

se lasa sa dospeasca in tava inca 35min si apoi se pun la copt,la 190grade,cu ventilatie.

.

4 comentarii:

sarah spunea...

ce poate fi mai bun decat paine cald cu vinete?eu as manca non-stop.pupici!

Antonina spunea...

Ce minunat.. vad ca toate lumea a inchinat o postare zilei mondiale a painii.. Tare bune mai sunt!! eu sunt mai codasa ;) pupici

mihaela spunea...

sarah si noua ne place salata de vinete cu paine proaspata!

mihaela spunea...

antonina hai ca mai ai timp pina diseara sa faci o paine delicioasa!