Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 17 februarie 2012

melcisori cu nuci si bezea





imi place sa ma joc cu aluaturile dospite si cum aveam iarasi albusuri prin congelator m-am gandit sa ma folosesc de ele la umplutura.a iesit un deliciu la care va invit!

aluat:
-500g faina
-1plic drojdie granulata
-75g zahar
-225ml lapte cald
-125g unt
-1 ou
-coaja de lamaie

-5 albusuri
-5 linguri zahar
-200g nuci macinate



aluatul l-am framantat la masina de paine si dupa ce a dospit l-am intins intr-o foaie dreptunghiulara pe masa presarata cu faina.albusurile le-am batut spuma tare cu zaharul si am adaugat nuca macinata.am intins compozitia peste foaie:

am rulat si cu o ata am taiat felii pe care le-am asezat in tava pregatita cu hartie de copt:


se preincalzeste cuptorul la 180 grade,cu ventilatie si se coc melcisorii pina se auresc:

se lasa sa se raceasca si se scot din tava.
se servesc cu un pahar de lapte alaturi.

week-end placut sa aveti!


.

9 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Tare bune! Am si eu in congelator 5 albusuri. Mi-ai dat o idee buna!

Maria spunea...

Gustosi melcisorii...:)!!!Imi place si prezentarea!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Apetisanti melcisorii acestia.Pup!

Chivu Adrian spunea...

Ce m-ai imi facea bunica....

mihaela spunea...

spor la treaba draga mea!

mihaela spunea...

maria sunt tare buni,piticul a mancat cate 2 odata!

mihaela spunea...

Dia te pupam si noi!

mihaela spunea...

bunicile noastre numai bunatati stiau sa faca!

Timea spunea...

Ce melcisori buni! imi plac tare mult cu nuca. pup