Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 15 iulie 2009

vacanta noastra in romania

daca ar fi sa spun cateva cuvinte despre cele 2 luni petrecute cu 2 matei in romania as putea spune numai atat:MINUNAT.liniste,aer curat,vreme frumoasa,fructe,oua si legume din gradina bunicii....abia asteptam sa mergem in decembrie din nou.

cele mei dragi poze mie din acest concediu le impart cu voi:













mancarea noastra preferata:



resita,centru:




si muzeul de locomotive:



va pup!!!

8 comentarii:

Diana Z. spunea...

Bine ai revenit!!!
Vroiam sa-ti spun ca prima poza m-a topit!!!
Sper ca nu te deranjeaza dar am salvat-o.
Multumesc ;)
Sanatate

Momo spunea...

sugestive poze!iar fluturasul vad ca se integreaza perfect!sa va fie de bine si sa mai veniti!

LF spunea...

Frumos puiutz! S-a facut baiat mare..
Bine ati revenit!

Anonim spunea...

superbe pozele din romania. Ma bucur ca ati avut un timp fain acasa.
Si retetele afisate sunt la fel de faine, cred ca voi incerca pe cea cu coacaze rosii.

Numai bine.

Liana Morar

AdinaCarla spunea...

se vede ca ati avut un concediu placut in Resita....mi-ar fi placut sa va intalnesc...eu locuiesc chiar in cartierul Triaj unde este si parcul de locomotive...poate data viitoare.
Multi pupici de la noi.

mihaela spunea...

carla noi in 13 decembrie vom veni din nou in tara.mi-ar face placere sa ne vedem,imi poti scrie un nr de tel sau oa dresa de mail pe :s_tana@web.de

AdinaCarla spunea...

ti-am trimis un e-mail la adresa data de tine

IrinaBohemianDance spunea...

Foarte frumoase fotogrfii!

irina