Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 1 martie 2012

muffinsi cu cioco alba si expresso

dragi cititori ai blogului va doresc o primavara minunata plina de bucurii si impliniri!


-125g unt
-3 oua
-150g zahar
-200g iaurt/smantana
-60 ml expresso
-280g faina
-200g cioco alba topita
-1 plic praf de copt

ingredientele le-am mixat la robot 2 minute si am pus compozitia in formele de briose pregatite cu hartiute de copt.am copt in cuptorul preincalzit,la 185 grade pentru 15-20min.
reci se decoreaza cu ciocolata.

week-end minunat sa aveti si ne revedem in cateva zile!


.

11 comentarii:

TeoBucatar spunea...

O primavara frumoasa si tie!Ti-am furat o prajiturica:)

In bucatarie cu Aziz spunea...

Super motatele!!Un Martie minunat iti doresc!!!

Antonina spunea...

O primavara de vis! Ma servesc si eu cu asa dulcegarie! pup

Maria spunea...

Foarte veseli mufinsii....!!!!Se vede ca a venit primavara:)

Unknown spunea...

O primavara frumoasa! Te pup!

Zulutza spunea...

Foarte tare! In jumatate de ora se face toata treaba! Si sunt delicioase!

Madalina spunea...

Abia astept sa le incerc! Unde ai gasit hartiutele de muffins asa de colorate si dragute?

mihaela spunea...

teo,aziz,antonina,maria va multmesc de urari!

mihaela spunea...

isa si noi te pupam!

mihaela spunea...

zulutza ma bucur ca v-au placut!

mihaela spunea...

mada spor la treaba,hartiutele le-am luat din kaufland!