Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 1 octombrie 2008

Westfälisches Freilichtmuseum

duminica am profitat de vremea frumoasa de afara si am fost la un Muzeu al satului,sa-i spun asa,cel mai mare din germania,care se intinde pe 90 hectare.in muzeu se afala peste 100 de case istorice,foarte vechi.

pun cateva poze de pe drum caci toamna incepe sa-si faca simtitta prezenta iar culorile copacilor mie imi plac acum in mod deosebit:





la intrarea in parcul muzeu erau carute,cine nu avea chef sa mearga prea mult pe jos putea sa le foloseasca:



poze din parc:
































desi ploua de luni intr-una eu sper ca si week-end-ul acesta sa avem vreme frumoasa,mai ales ca e vineri zi libera in germania :)

3 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Ce-mi place de voi ca iesiti asa des in natura...

mihaela spunea...

da,duminica daca vremea e frumoasa e ziua noastra de plimbareala prin zona in care ne-am mutat.desi stam de 4 luni inca mai gasim cate-un colt nou unde sa mergem.

Ina Todoran spunea...

BRVO voua!!! Va apreciez f mult!