Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 decembrie 2008

ati pregatit cizmele pentru Mos Nicolae??

azi am fost la Real si matei a dat nas in nas cu Mosul care impartea dulciuri.i-am povestit in ultimele zile ca vom pregati cizmele si el daca suntem cuminti si mancam tot din farfurie ne lasa ceva in ele.ajunsi acasa puiul mic a invatat lectia si a inceput sa scoata tot ce avea in materie de incaltari prin dulap ca sa fie pregatit:

noi asteptam cuminti :))

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ce scump mic.
Cu siguranta Mosul va umple toate 3 incaltarile lui.

Edith spunea...

Se pare ca Matei a fost cel mai cuminte.. El pregateste 3 perechi! :))
Ce dulce :)

Ginette spunea...

Ce dragalas e Matei....sunt sigura ca Mosul va fi foarte darnic :-)

Elisu mic spunea...

Mihaela...vreau sa spun ca sunt singura in camera de camin..si cu toate astea..si eu mi-am lustruit ghetele si...ma bucur asa cu tot sufletul de starea asta de asteptare, chiar daca fizic nu se va materializa cu un cadou...insa sentimentul de a fi copil..e mai frumos decat orice.

Si eu am trecut ca de obicei prin Real caci e la o aruncatura de batz de mine...si m-am mai aprovizionat cu ce am poftit eu azi, ca am avut unda verde de la Mosu`...si acum, am zis sa intru putin sa vad ce mai e noi printre culinarese.

Urmarind cat de des actualizati blogurile si avand sa va pun atatea intrebari.. azi m-am gandit sa fac eu un blog despre voi,cele mai pricpute gospodine...care sa contina interviuri cu voi, daca aveti placerea, desigur. Mie mi s-ar parea genial si sprijin ideea de comunitate online, pt ca ceea ce creati voi in bucatarie, depaseste cu MULT ce am vazut anul acesta la Festivalul Dulciurilor, si... sincer, mi-as fi dorit sa vad acolo creatiile voastre, mult mai originale si deosebite, decat prea comercialele dulciuri.

Asa ca m-am gandit sa te intreb pe tine prima. Ce parere ai ?:)

Pupici fluturashului si sper ca Mosu ii va aduce tot ce viseaza el ! :)

Paradis spunea...

Foarte scump Matei.Astept reactia lui dupa ce primeste 3 cadouri in trei perechi :).Un scump de copil.Sa va traiasca si sa va aduca numai bucuri.te pup Miha.

Monica spunea...

Ce v-a adus mos Nicolaeeeee? S-au umplut cizmulitele ?
Imi imaginez ce bucuros a fost Matei ...

Unknown spunea...

O fotografie de milioane! Foarte sugestiva.