Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 29 ianuarie 2009

placinta cu ceapa si bacon





aluat:

200ml lapte cald
1 lingurita miere
1 lingurita sare
50g unt topit
400g faina
1 cub drojdie proaspata

deasupra:

4 cepe mari
200g bacon
3 oua
400ml smantana acra
200g cascaval

din toate ingredientele pentru aluat am framantat o coca la masina de paine si am lasat-o la dopsit.intre timp tocam ceapa fin si o calim in 2 linguri ulei impreuna cu baconul,pentru 10min.lasam deoparte la racit.

aluatul il intindem in tava mare de aragaz ,pregatita cu hartie de copt.ouale intregi le mixam cu smantana,cascavalul si amestecul de ceapa.condimentan cu putina sare si piper,adaugam ceva patrunjel verde tocat si turnam amestecul peste foaia din tava:

pentru ca am razuit ceva mai mult cascaval,restul l-am pus pe deasupra placintei.dam la cuptor 40min,la 180 grade,cu ventilatie+rezistenta de jos.

lasam sa se racoreasca bine:
si apoi feliem.servim cu salata sau ca aperitiv,langa un pahar de bere.
pozele nu sunt dintre cele mai reusite caci bateriile imi erau pe sfarsite dar va asigur ca este delicioasa si merita incercata.

2 comentarii:

Mona spunea...

te cred pe cuvant..la cum arata !!

Mihaela, citind postarile din urma am aflat ca este ziua ta..
LA MULTI ANI FEICITI !!...sanatate si multe bucurii alaturi de familie..
te pup :)

Edith spunea...

Ce-mi plaace, super, ador combinatia ingredientelor din ea :)