Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 20 februarie 2009

coronita cu ciocolata si stafide



175ml lapte
2 oua
450-500g faina
100g migdale
100g unt moale
1 cub drojdie
100g miere
putina sare

100g picaturi de ciocolata
50g stafide

pt glazura:

2 linguri zeama lamaie
6 linguri zahar pudra(cumparat neaparat)


din toate ingredientele se framanta un aluat la masina de paine care se lasa 2 ore la dospit.apoi se intinde pe masa usor infainata si se presara deasupra cioclata si stafidele.se apasa usor cu sucitorul pt a intra in aluat.


rulam strans si taiem pe lungime,apoi impletim cele 2 bucati.


le asezam pe tava tapetata cu hartie de copt si lasam inca 15-20min la dospit.

coacem la 200 grade,pentru 35min.lasam sa se racoreasca putin si pensulam cu glazura facuta din zeama de lamaie si zahar pudra.

dupa ce s-a racit putem taia.noi nu am mai avut atata rabdare si dupa 15 min pe balcon l-am taiat deja.este delicios si merge de minune la micul dejun.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Arata minunat trebuie sa o incerc si eu !

Loredana spunea...

arata apetisant. deja mi-e pofta de o asemenea bunatate. cred ca ma duc si eu in bucatarie, desi nu sunt prea cinvinsa ca am sa fac vreodata asa ceva la fel de aspectuos.

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Cate bunatati faci.... Observ ca esti fana aluaturi. Folosesti masina de paine?
Te provoc la leapsa cu a 6-a poza.
http://irinaririna.blogspot.com/2009/02/leapsa.html

Anonim spunea...

Imi place foaret mult blog-ul tau..de fapt continutul lui. Imi plac la nebunie "aluaturile", dar ma tin departe de ele...de dragul siluetei:). Oricum sunt multe alte retete de incercat din bucataria ta.
Am vazut pozele de la Barcelona..si celelalte, fireste..toate sunt superbe.
Si eu am o fetita de 2 ani si am cumparat deja bilete de avion pentru luna septembrie pt Barcelona. Poti sa-mi recomanzi vreun hotel dragut de acolo (daca ati avut cumva cuptor cu microunde in camera sa incalziti laptele pt copil...).
Multumesc frumos.

Liana M.

mihaela spunea...

buna liana
noi am stat la hotel de 3 stele,BCN Montjuic,la 4-5 min de placa d'espanya,75euro/zi fara mese.am avut in camera o minibucatarie cu microunde,frigider,internet la dispozitie(gratis) si am mancat dimineata in camera sau ne luam cate un corn,sanwici pe strada,sunt o gramada de brutarii.am facut cumparaturi la magazinele din zona,lapte iaurt si cam tot ce-ti trebuie pt copil.
foarte aproape de hotel este statia de metrou,noi am folosit-o numai in ultima zi in rest am strabatut orasul in lung si-n lat pe jos si cu matei in carucior.
sunt convinsa ca o sa va placa.
nu uitati sa va luati un ghid de calatorie care sa aiba si o harta a orasului.

Anonim spunea...

MULTUMESC DE RASPUNS MIHAELA. O SA CAUT PE NET sa vad despre hotelul recomandat de tine. imi place dupa felul in care mi l-ai descris. te tin la curent daca am gasit sa facem acolo rezervare sau in alta parte.

Spor la bucatarit bunatati:)

Liana M.

Ina Todoran spunea...

http://floridecires7.blogspot.com/2009/02/concurs-lifestyle-blog_25.html
Concurs! Te poti inscrie pana maine la 11 am. pup Miha!

Anonim spunea...

Salut,

Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

Toate cele bune,

Vincent
Petitchef