Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 14 aprilie 2009

hooksiel-aprilie

ne era dor de mare si ne-am dus spre ea.vremea a tinut cu noi si am avut cateva zile superbe,cu mult soare.
am ales statiunea Hooksiel,unde am inchiriat o casuta de vacanta.

-plimbare prin oras:






-portul vechi al orasului:

si in sfarsit se vede marea:







am gasit o multime de scoici:






seara localnicii au facut un foc urias,in noaptea invierii:


duminica dimineata am plecat sa cautam ouale vopsite,pe care iepurasul le-a ascuns:

si apoi am plecat la plimbare pe faleza din wilhelmshaven, dar nu inainte de a intra mai intii la acvariu:






o mica parte din port:



si turnul vazut de pe faleza:

in ultima zi,in drum spre casa , am trecut pe la Jaderpark:





a fost o vacanta mult prea scurta.la anul vom sta cu siguranta 10 zile.

3 comentarii:

Mirela spunea...

Foarte frumoasa vacanta Mihaela!
Ce dulce e baietelul tau,o frumsete,sa va traiasca!
Sa va fie de bine vacanta si sarbatorile pascale!
Te pup!

Paradis spunea...

Frumoasa vacanta,iar pozele minunate,iar Matei este un scump de copil,iar tu o frumoasa mamica de fluturel.Te pup si SARBATORI FERICITE!

Anonim spunea...

plimbaretilor,in romania cand ajungeti in 2011??noi va asteptam la iarba verde!!!!