Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 9 octombrie 2009

paine cu seminte de in

este o paine cu coaja usor crocanta si miezul plin de gaurele si un gust minunat.eu am folosit-o la Sandwich si s-a pastrat perfect 3 zile.


am pierdut fara sa vreu cateva etape ale retetei dar macar finalul l-am putut fotografia din nou.

aluat1:
-240ml apa
-1/2 lingurita drojdie uscata
-150g faina

aluat principal:
-275g faina
-50g gris
-85g faina integrala
-200ml apa
-restul de drojdie dintr-un plic drojdie uscata
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere
-seminte de in


se amesteca toate ingredientele primului aluat:

si se lasa castronul acoperit cam 10 ore la temp. camerei.eu l-am lasat peste noapte.

a doua zi se amesteca acest aluat cu restul ingredientelor,rezulta o coca moale,usor lipicioasa, care se lasa la dospit 3-4 ore:

se da prin semintele de in,se aseaza in forma in care o vom coace si se lasa din nou la dospit,30-40min.se coace la foc mare.

Niciun comentariu: