Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 7 octombrie 2009

prajitura cu rom si visine


6 oua
100g unt
180g zahar
250g faina+1plic praf de copt
1 compot visine
1 esenta mica rom

mixam intr-un castron toate ingredientele.asezam aluatul in tava micuta pregatita cu hartie de copt si presaram deasupra visinele.dam la copt 40min la 180 grade.rece se poate pudra cu zahar.

7 comentarii:

Lala spunea...

Ce bunatate!

bucatariadenysei spunea...

ff buna acesta prajitura

mihaela spunea...

da fetelor,e minunata.si putem pune ce fructe vrem.in revista era cu prune dar nu am avut si am pus visine.

va pup

Lacrima spunea...

simpatica foc prajiturica... eu nu m-as fi rabdat sa nu-i pun un motz de frisca :P preaaa pofticioasa sunt...da' asa sunt eu :)))

Anonim spunea...

Mihaela de unde cumperi tu visine in Germania? Eu nu am gasit decat cirese. In rest, prajiturica intra pe lista mea:).
Merci.

Liana Morar

mihaela spunea...

liana sunt la magazinul rusesc,daca ai prin zona.

www.bucataria-sylviei.ro spunea...

Am facut ieri reteta si a iesit super buna ! Silvia