Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 5 octombrie 2009

pogacele cu jumari




va era dor de ele???!!! mie da si cum am primit din romania pachet,am comandat si niste jumari iar mami ,draga de ea, le-a trimis.

1 cub drojdie,45g
550g faina

250ml lapte cald
2 oua

50+200g jumari

1 lingurita sare

1 lingura miere


se framanta un aluat din faina,oua,laptele in acre am dizolvat drojdia,cele 50g jumari tocate ,miere si sare.se lasa sa dospeasca o ora.se intinde pe masa usor infainata si se presara deasupra restul de jumari macinate:

apoi se impatura ca in imagine:




se intinde aluatul,lasa 20min si repetam inca o data aceeasi operatie,fara a mai pune ins jumari pe foaie.

foaia intinsa se taie cu un pahar si se aseaza bucatile in tava,pe hartie de copt:

se lasa 30min sa dospeasca si se coc la 185 grade:

sunt MINUNATE !!!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

asta Da!
nu am mai mancat de ani buni....asa ca mi-ai facut o pooofta:).
te pup
liana morr

Ruxi spunea...

Dupa modul cum prezinti tu aici pare treaba simpla ;) As putea sa incerc....pt ca ultima data cand am incercat am avut reteta proasta si am intrat in depresie cand am vazut ce mi-a iesit ;) Thanks!

mihaela spunea...

ruxi am pus pasii sa vada cititorii ce simplu este de facut.

Claudia-Maria spunea...

mie imi e tare dor,astept si eu pachet din ro cand taie tata porcul :)))) mai prin decembrie si atunci voi face cu siguranta, te pup rsitanco!