Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 26 ianuarie 2011

saleuri cu branza feta si cascaval



dupa atatea dulcegarii pe care vi le-am impartasit zilele acestea,e timpul sa ne rasfatam si cu ceva sarat.saleurile le-am facut impreuna cu matei,rontaielile acestea sunt preferatele lui in drum si la locul de joaca.

-100g cascaval
-100g feta
-2 oua
-1 plic praf de copt
-200g unt
-300g faina(poate 1-2 linguri in plus)

in plus:
-1 galbenus
-2 linguri lapte

cascavalul ras pe partea mare,feta data pe partea mica a razatoarei si untul cubulete se amesteca cu faina,praful de copt si restul ingredientelor.se da coca la rece 2-3 ore apoi se intinde pe masa infainata si se taie formele dorite.se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt si se ung cu galbenus+lapte.se coc la 185grade pentru 15-18min.dupa coacere aluatul se desface in straturi ca cel de foetaj.sunt delicioase si sper ca v-am facut pofta sa le incercati!

3 comentarii:

FLIK-FLAK spunea...

Cantitatea rezultata este cea pozata in farfurie?

Bianka spunea...

Foarte bun :)

mihaela spunea...

lavinia cam atat a rezultata din prima tava,plus 2-3 care mi s-au furat imediat ce am pus tava pe masa.