Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 7 martie 2011

saratele cu feta




vineri la gradinita a fost carnaval si fiecare copil a contribuit cu cate ceva pentru masa de la ora 12.noi am ales sa facem impreuna aceste locomotive delicioase:

-245g faina
-180g unt
-20g untura
-1 ou
-200g feta

-1 galbenus
-1 lingura iaurt simplu

se amesteca ingredientele si se da coca rezultata la rece 2 ore.pe masa usor infainata se intinde aluatul si se taie formele dorite.se pun in tava ,pregatita cu hartie de copt,


se ung cu galbenus+iaurt si se coc la 180 grade,pina cand se rumenesc.

se lasa sa se raceasca in tava si apoi se pun pe un platou.sa aveti pofta!

3 comentarii:

mihaela spunea...

daaaaa,copiii le-au topit imediat!!

anca spunea...

Buna Mihaela,ieri am gasit aceasta reteta si am si facut-o,imi place ce e cu feta,au iesit delicioase,multumim de reteta...

mihaela spunea...

anca sa va fie de bine.mai am inca una la dosar,cred ca o scriu pe week-end daca am timp,la fel de delicioasa!
te pup si week-end minunat iti doresc!