Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 1 aprilie 2011

paste fainoase facute acasa



am scos iar masina de taitei de la naftalina.de aceasta data am facut paste late pe care le vom servi cu sos si unele micute pe care eu le folosesc la ciorbe ca in reteta de aici:

-2 oua
-100g gris
-100g faina alba
-2 linguri ulei masline

se framanta din toate o coca(eu am pus masine de paine la munca,prg special de paste) si apoi se lasa la odihnit 1h.



se imparte in 4bucati care se intind pe rand de la treapta 1-9 a masinii de paste fainoase.se presara cu faina inainte de fiecare operatie,sa nu se lipeasca.se lasa apoi pe un prosop,pina terminam toate fasiile.daca ies prea lungi le puteti taia in jumatate.



una dintre fasii eu am intins-o numai pina la 6 si din ea am taiat apoi pastele mici.pt pastele mici am taiat fasii cat de 1 deget latime,pe partea ingusta a fasiei de aluat,le-am presarat cu faina,suprapus si apoi taiat patratele cu un cutit bine ascutit:

restul de fasii le-am presarat cu faina si rulat:

apoi le-am taiat tot cu cutitul:

se pot folosi imediat sau se pot lasa sa se usuce si pastra intr-o punga de hartie.eu le folosesc in max o sapt de cand le fac.

sa aveti o zi frumoasa si week-end minunat!!!!

4 comentarii:

Lia spunea...

Superbe !
Nu se compara cu nimic din magazin.
Si imi creste inima cand vad tanara generatie,facand paste cu manutele cele doua.:)

mihaela spunea...

multumesc lia,ai dreptate nu se compara cu cele cumparate,stii exact ca au oua proaspete in aluat si nimic altceva.dar de multe ori lipsa asta de timp,bat-o vina, te face sa le cumperi si gata facute!

Claudia-Maria spunea...

aaaaaa adica ai facut flechite tzucu-ti sufletul tau de banatanca!

mihaela spunea...

daaaa claudia,dar ma gandeam ca daca le zic asa nu le recunoaste nimeni :)))

te pup!