Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 17 noiembrie 2011

invartite cu scortisoara


reteta aceasta mi-a facut cu ochiul inca de cand a scris-o miha pe bucataras.azi i-a venit randul si nu-mi pare rau ca m-am pus la treaba.in casa miroase a sarbatoare iar invartitele sunt delicioase!

aluat:
-2 oua
-1 plic drojdie granulata,7g
-70g zahar
-200ml lapte
-60g unt
-550g faina
-sare cat luam intre 3 degete
-coaja de portocala razuita

in plus:
-50g unt
-3 linguri zahar
-1 lingura scortisoara

aluatul l-am framantata la masina de paine si apoi l-am lasat la dopsit.l-am intins pe masa usor infainata in forma dreptunghiulara,l-am uns cu untul incalzit putin la microunde si am presarat zaharul si scortisoara:

pliem marginile foii spre interior,formand un dreptunghi mare apoi inca o data,formand de aceasta data un dreptunghi mai mic:

se lasa sa se odihneasca 10min si se intinde o foaie de 1 deget grosime care se ruleaza strans.taiem cu ajutorul unei ate felii(ca si cum am face nod):


asezam spiralele in tava tapetata cu hartie de copt:

si le aplatizam usor cu palma.le lasam inca 10-15min in tava sa se odihneasca si le coacem in cuptorul preincalzit la 190grade,pentru 25-30min.

sa aveti pofta!!!!


.

7 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sunt foarte bune,si mie imi place aroma de scortisoara.Te pup!

Cristina spunea...

Imi plac muult!

mihaela spunea...

dia sunt delicioase si merg asa bine cu laptic!

mihaela spunea...

multumesc bianka<!

mihaela spunea...

cristina te invit cu drag la o invartita!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ador scortisoara! Merg foarte bine langa o cafea dimineata !

mihaela spunea...

lavi ai dreptate sunt delicioase langa cafea!