Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 20 februarie 2012

paine floare




am gasit aici pe site reteta aceasta si mi-a facut imediat cu ochiul.

aluat:
-650g faina
-300ml lapte
-1 cub drojdie proaspata
-2 galbenusuri
-100g untura
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere

-cateva lingurite untura
-1 galbenus pt uns

aluatul l-am framantat la masina de paine si dupa ce a dospit l-am impartit in 2 bucati:


o bucata se imparte in 2 iar cealalta in 4 parti:


din cele 4 bucati mici se intind cercuri si se unge fiecare cu putina untura.



se suprapun una peste alta si se taie in 8:


bucatile mai mari se intid dreptunghiular si se ung si ele la randul lor cu unrura:

apoi se releaza pe lungime si se rasucesc ca un prosop pe care-l stoarcem.in forma de tort se pun cele 2 corzi rasucite si la mijloc trunghiurile rulate de la baza spre varf:


se lasa la dospit 1h:



se unge cu galbenus si se coace la 180 grade pina se aureste(35min):

se lasa sa se raceasca si se scoate din forma.e pastreaza frageda 3-4 zile.
sa aveti spor!


.

2 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

O bunatate de paine.Pup!

Anonim spunea...

Njam,niam,si frumoasa si gustoasa painea floare.Trebuie sa o fac si eu .