Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 16 august 2012

placinte cu mere si scortisoara

afara s-a racorit bine si chiar ploua,e vremea sa dau drumul la cuptorul electric si cum nu am mai facut nimic dulce cu mere m-am horata repede la placinte.

aluat:
-10 linguri ulei
-10 linguri apa minerala
-1 ou
-1 lingura zahar pudra
-1 plic praf de copt
-faina cat cuprinde pentru un aluat nelipicios,aprox 350-400g

1 lingura untura

-1 kg mere
-zahar dupa gust
-o mana stafide
-o lingura scortisoara

merele se razuiesc si calesc cu zaharul,sortisoara si stafidele pina cand nu mai au zeama.se lasa sa se raceasca.

se amesteca ingredientele pentru aluat si se intinde din coca rezultata o foaie pe masa usor infainata care se unge cu untura.se ruleaza si apoi i se da forma de melc.se lasa 2 h la odihnit.

dupa acest timp se intinde din nou si se taie dreptunghiuri pe care punem umplutura.rulam si asezam in tava pregatita cu hartie de copt.se coc la foc potrivit(180grade) pina cand se auresc.se lasa sa se racoreasca si se presara zahar pudra.

8 comentarii:

Kyra spunea...

Taare bune placinte.

Craita spunea...

Arata ca niste strudele apetisante, am salvat reteta:)

ophelia1983 spunea...

strudeleeeeeeeeeeee...ce pofta am! le-as ineca intr-un sos de vanilie! sunt perfecte! grasane cu umplutura aromata!

nicu spunea...

mmm ce apetisant arata! asta d.. imi amintese de casa si de femeile adevarate de acolo... unde vezi in state o femeie care sa gateasca asemenea delicii? ah as da toti banii castigati la Premier league
pentru o iubita care sa poata gati doar pentru mine asemenea minunatii...

Unknown spunea...

Placinta asta e super buna, aromata, parca si siimt gustul de mere cu scortisoara...mmm, bune rau!!

andra spunea...

Imi este dor de retetele tale !

miremirc spunea...

Ce bune sunt ! ;)

Alexandra spunea...

Off, Doamne. Mi-ai facut o pofta... Imi aduce aminte de bunica mea care ma astepta cu placinta in vacanta de vara...