Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

Chec cu ceapa verde si cascaval




-200g cascaval razuit
-1legatura ceapa verde,am avut dupa ce am curatat si tocat 75g
-4oua
-150ml lapte la temp camerei
-60g unt,la temp.camerei
-250g faina
-1plic praf de copt
-sare,piper,putin patrunjel verde tocat



-am frecat cu mixerul intr-un castron ouale intregi si untul cateva minute
-apoi am adaugat cascavalul,am amestecat din nou



-am turnat faina+praful de copt si alternativ laptele si a rezultat un aluat mai gros,in care se pune ceapa verde inele



-am amestecat de cateva ori cu lingura


-si am pus compozitia rezultata in forma de chec pregatita cu hartie de copt



-am copt la 185grade,in cuptorul dinainte incalzit pina cand a iesit scobitoare curata
-se taie rece.
e pufos si tare bunut!

Niciun comentariu: