Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 octombrie 2007

prajitura rudy


reteta de la Poca

foi
400 gr. faina
un paket margarina
150 gr.zahar
1 galbenus
1 pachet praf copt
2 linguri cacao


pentru crema ( umplutura)

750 gr. branza vaci dulce ( sa nu fie apoasa)
3 oua
3 plicuri zahar vanilat
250 gr. zahar

toate ingredientele pentru aluat: faina, margarina (topita), zaharul, galbenusul, praful de copt, cacaoa, se pun intr-un castron claie peste gramada si se incepe operatiunea de framantare ( cu mana, mixer, care cum poate).am pus cam jumate pahar lapte caldut, ca sa pot sa framant aluatul.apoi l-am impartit in 2 bile egale,pe care le-am pus in foi de aluminiu, si le-am bagat la congelator , pana m-am ocupat de crema:
am batut spuma albusurile de la cele 3 oua, le-am amestecat cu galbenusurile, cu zaharul si zaharul vanilat,cu branza de vaci si mi-am permis, in afara retetei sa pun si un pumn de stafide, ca am voie

am scos bilele alea de aluat de la congelator, si: (atentiune) , intr-o tava unsa cu margarina si tapetata cu faina, am dat pe razatoare ( mare) prima bila de aluat ( a fost cam greu, dar intr-un final am reusit)
am avut grija sa fie imprastiat uniform pe tot fundul tavii.se intinde crema de branza peste aluatul ras ( sa fie intinsa uniform) se rade si al doilea bolovan peste ... am lasat tava in cuptor la 175 grade cam 40-50 min.

Niciun comentariu: