Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

tarta cu zmeura si branza dulce


aluat:

300g faina alba+1plic praf de copt
100g margarina
100g zahar
2oua
1plic zahar vanilat

deasupra
250g crema de branza(quark)-Philadelphia sau alt sortiment
200g smantana acra
125g zahar
2oua(eu am pus numai unul dar cred ca era mai bine cu 2 ca sa lege mai bine compozitia)
1plic budinca de vanilie
1plic zahar vanilat
200g zmeura

toate ingredientele pentru aluat se pun in robotul de bucatarie. se amesteca cateva minute la viteza mai mica apoi 1 min la viteza max. rezulta o coca elastica pe care o punem 30-40min la rece.intre timp pregatim tava de tarta(26cm,merge si 28cm) cu putin ulei si pudrata cu faina. au trecut cele 30min asa ca intindem aluatul in forma si-l intepam cu o furculita de cateva ori apoi il dam 10min la 180grade.cuptorul nu l-am incalzit inainte. am scos zmeura din pachet si am separat fructele unul de altul apoi le-am pus cateva minute la congelator.

pentru crema se amesteca branza,oul,praful de budinca,zaharul,zaharul vanilat si smantana intr-un castron. scoatem aluatul din cuptor. amestecam usor zmeura congelata cu crema de branza si turnam peste aluat.se tine la cuptor inca 40-45min la 185grade. se lasa sa se raceasca foarte bine in forma apoi se taie felii.

Niciun comentariu: