Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 21 aprilie 2008

gnocchi cu sos de legume


reteta de aici:

-1 pachet gnocchi(se pot face si acasa)
-1 cutie sos de rosii simplu sau cu verdeturi
-2-3 linguri ulei,sare,piper
-1 zucchini
-1 ceapa
-1 morcov
-1 ardei gras
-cativa porumbi mici

legumele tocate cuburi(fara porumb) se pun la calit in uleiul incins pentru cateva minute,amestecand uneori:


am adaugat apoi sosul de rosii si o canita mica de apa si am lasat sa fiarba la foc potrivit.cand legumele au fost moi am condimentat si am adaugam porumbul felii:

intre timp punem gnocchi la fiert in apa sarata si ii lasam 2-3 min.ii servim cu sosul de legume si parmezan presarat pe deasupra:

o mancare rapida si care mie imi place mult de tot.pofta buna!

Niciun comentariu: