Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 27 septembrie 2008

externsteine

stancile sunt un punct de atractie in Teutoburgen Wald, fiind vizitate anual de catre 500-1 mil de oameni (asa zice cel putin wikipedia) , iar noi am fost 3 dintre ei :)





dupa ce am trecut de parcare si am facut cativa pasi prin padurice apar in fata noastra renuminete stanci:






contra unei sume modice se poate urca pina in varf:

noi am avut o tentativa dar cu matei inca mic care a inceput sa comenteze inca de la primele scari am lasat-o pe o data viitoare cand ne putem intelege cu el.


la poalele stancilor se afla un parc minunat si un lac in care am aruncat pietricele:





pina in momentul in care a aparut dumnealui,abia mai tarziu am vazut ca nu era singurul:

dupa ce am dat o tura prin padurice,am plecat la locul de joaca din parcare pe care-l ochise inca de cand am parcat.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Super frumos :)

roxana.m. spunea...

da asa e.eu sunt inebunita dupa natura

Mona spunea...

Mihaela, superbe poze..iar fluturasul tau este absolut adorabil..

ps. sa treci pe la mine ca am o surpriza pentru tine..te astept
te pup :)

Marcela S. spunea...

Frumoase stanci.Aici in Alberta ne inconjoara Muntii Stancosi, iar noi tanjim dupa ocean. Stii cum e...cand ai una, vrei cealalta. Nu poti multumi omul.Oricum peisajele de munte sunt coplesitoare si nu te poti satura de ele. Te pup.