Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 20 ianuarie 2010

nerusinare!!!!!

aseara am vazut la miha pe blog cum unii fura cu nerusinare retete si poze de pe bloguri pentru a participa cu ele la concursuri.

ei bine nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca o asa zisa "doamna gospodina" DANIELAB. a luat reteta mea de aici:http://mihaela-bunatati-din-bucataria-mea.blogspot.com/2008/01/rulada-ochi-de-elefant.html cu tot cu fotografie si s-a inscris bine mersi cu ea la concurs:http://zaharmargaritar.ro/retete-margaritar/retete-inscrise.html?reteta=118

pai RUSINE sa va fie,daca vreti sa castigati puneti mana si faceti o fotografie proprie a unei retete ca e plin internetul de retete delicioase!!!!!

le-am scris azi celor de la Margaritar si sunt curioasa sa vad ce atitudine vor lua!

dragele mele va arat mai jos raspunsul celor de la echipa margaritar....pentru mine mai mult decat SOCANT

Iti multumim pentru mesaj. Intelegem ca este foarte posibil ca tu sa fii
adevaratul autor al retetei si al fotografiei respective. Am anticipat si
am incercat sa prevenim tentativele de copiere prin regulamentul promotiei
si prin Actul Aditional nr. 1, disponibile pe wwwzaharmargaritarro si
wwwinfopromotiiro, specificand ca retetele si fotografiile trebuie sa
fie originale, autentice si veridice. Din pacate insa, postand anterior
reteta ta si fotografia ei pe alte site-uri, acestea au fost expuse in mod
automat preluarii neautorizate, iar noi, ca simplu Organizator al
concursului, nu ne putem asuma investigatiile cu privire la adevaratul
autor, investigatii care nu pot face obiectul activitatii noastre si
pentru care nu avem specializarile necesare.

Te invitam asadar sa participi in continuare la concurs, deoarece suntem
siguri ca ne poti impartasi multe retete interesante.

Iti multumim pentru intelegere si implicare si iti dorim mult succes.

Echipa Margaritar.

cu alte cuvinte e vina mea ca am postat reteta...si ce daca altii mi-au luat-o si au scris-o la ei pe site.
am vazut acolo poze furate ale altor fete talentate care au bloguri culinare...va rog fetelor sa le scrieti si voi...sa vedem daca tot asa nesimtiti vor si cu voi organizatorii si chiar dupa atatea mesaje nu vor lua nici o atitudine.

18 comentarii:

Unknown spunea...

Urat, urat. Normal ar fi s-o excluda din concurs. In suturi.

Doina Varga spunea...

Intr-adevar, nesimtire crasa. Nici nu stiu ce sa mai spun. Si eu mai patit ceva asemanator, dar nici chiar asa. Au furat ideea, au mai schimbat ceva pe ici pe colo, dar chiar asa: si poza si reteta cuvant cu cuvant?
Sper sa reactioneze cei de la zahar margaritar. Eu te sustin 100%.

Ana-Maria spunea...

Urat lucru...macar eu te-am anuntat cand am postat poza cu ciorbita aia dementiala de perisoare!
Sper ca cei de la Margaritar sa fie fairplay.

Cristina's World spunea...

Pai de ce sa mai munceasca atat cand copierea e mult mai usoara? :(

bucatariadenysei spunea...

http://zaharmargaritar.ro/retete-margaritar/retete-inscrise.html?reteta=942


cred ca reteta aceasta e tot a ta,nu?

Ana-Maria spunea...

Miha , din pacate nu se va face nimic , vor fi asa nesimtiti precum anticipezi...pentru ca putin le pasa de unde si cum vin retetele atata vreme cat lor le merge treaba inainte.Ia sa inainteze cineva o cerere de judecata pentru legea copyrightului,sa vezi atunci atitutdine....

Silvia spunea...

Ai mare dreptate,azi le-am scris si eu celor de la Margaritar,sunt curioasa ce imi vor raspunde.Si de la mine au luat o reteta.
Mare nesimtire.

Ruxi spunea...

Chiar ca urat!

Adamas spunea...

Nu aveai pusa adresa blogului in poza?
Evident persoana de la Margaritar care ti-a raspuns a facut-o cu mitocanie, in primul rand ca nu iei un client la "per tu", in al doilea rand ca este de datoria lor sa faca asa zisa munca de investigatii.
Oricum, avand in vedere ca nu stai in Romania macar ai consolarea ca nu le folosesti zaharul ;)

Andrei spunea...

"Am anticipat si am incercat sa prevenim tentativele de copiere prin regulamentul promotiei si prin Actul Aditional nr. 1"

Si cum anume exact s-a "incercat prevenirea" tentativelor de copiere?

"Din pacate insa, postand anterior
reteta ta si fotografia ei pe alte site-uri, acestea au fost expuse in mod automat preluarii neautorizate, iar noi, ca simplu Organizator al concursului, nu ne putem asuma investigatiile cu privire la adevaratul
autor, investigatii care nu pot face obiectul activitatii noastre si pentru care nu avem specializarile necesare."


Deci practic oricine inscrie o reteta copiata poate sa faca asta linistit, faptul ca a fost pusa undeva online ii garanteaza imunitate in fata "tentativelor de prevenire a copierii" si Actul Aditional 1.

Lipsa de respect din partea organizatorilor, care nu isi protejeaza deloc participantii. Daca era aceeasi reteta dar fara pozele identice ar mai fi fost ceva de discutat, dar asta e flagrant.

♥ Mihaela spunea...

http://foodblogcommunity.blogspot.com

http://foodblogcommunity.blogspot.com/2009/08/cum-se-pune-watermark-pe-imagini.html

ellis spunea...

FFF uart...a postat poza ta! urat urat! ...la fel si raspunsul organizatorilor!

Anonim spunea...

Din păcate, din ce în ce mai mulți bloggeri se plâng de furturi, nu contează, fotografii, idei, rețete (cuvânt cu cuvânt), am auzit și de site-uri dublate de câte unii care foloseau inclusiv informațiile personale. Au fost fete care s-au trezit pe forumuri publice cu pozele propriilor copii...postate de alte persoane care pretindeau că sunt mamele. O tipă care cerea îndrumare juridică pe un site de avocatură povestea că și-a găsit din întâmplare fotografia cu soțul și copiii pe un forum, o postase acolo o altă femeie care povestea că a fost plecată în vacanță cu soțul și copiii și mai dădea și amănunte despre cât de frumos a fost! În cazul tău mă mir, au mai fost situații în care hoții au fost dați afară din concurs dar un asemenea răspuns nu am mai văzut!

Amalia spunea...

lipsa de bun simt spun eu... si mie mi s-a intamplat sa -mi fie furate poze, retete, am scris si s-a rezolvat.Imi pare rau Miha :(.

Unknown spunea...

Buna ,Mihaela
In primul rand vreau sa te felicit pt blog si pt retetele tale minunate...de f mult timp il rasfoiesc.
Acu de la lucruri frumoase sa trec la ceva tare urat.
Si mie mi s-a furat o poza de o anume Georgeta...de la un tort de-al meu...rusine ei si organizatorilor.Le-am trimis si un mesaj...nu au avut nici macar bunul simt sa -mi trimita un raspuns.
Iata reteta si poza mea...reteta e schimbata putin
http://zaharmargaritar.ro/retete-margaritar/retete-inscrise.html?reteta=192

Lia spunea...

:) macar ai primit un raspuns . Si eu le-am scris ca a fost postata imaginea mea inscriptionata cu nick-ul meu , le-am scris ca pot sa trimit poza la marimea originala , dar nici macar nu s-au sinchisit sa imi raspunda la sesizare . Am hotarat sa intru si eu in concurs exact cu aceleasi retete cu care s-a inscris persoana ,si .... culmea nu a fost descalificat nimeni au acceptat si imaginile mele si ale plagiatoarei sa participe .
Din pacate nu reactioneaza si de fapt am impresia ca nu ii intereseaza daca cei care posteaza sunt sau nu adevaratii autori .

Toate cele bune .

Laura spunea...

Revoltator! Cam asa reiese din ce ti-au scris, ca e vina ta ca ai postat! Pe cuvant ca numai in Romania e posibil asa ceva. Evolutia avanseaza cu pasi de melc pe la noi. In schimb indolenta, coruptia si nerusinarea sunt la putere.

Anonim spunea...

Buna,

Te citesc de ceva vreme si chiar imi place ce faci...ma inspir de multe ori de la tine dar nu o fac online ci in bucataria mea...Sfatul meu e sa investesti in securitatea site-ului tai caci din pacate ma indoiesc ca furtul va disparea vreodata ...mereu se va gasi cineva care sa te plagieze.