Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 9 noiembrie 2009

margarete cu sunca si cascaval


sunt delicioase si merg de minune la cina alaturi de o cana de lapte cu miere.
modelul l-am vazut acum ceva vreme pe site la Minjina, dar eu am facut un aluat cu care imi place mie sa lucrez .

-650g faina grau
-1 cub drojdie
-80g unt
-2 oua
-250ml lapte
-cate o lingurita sare si miere

-sunca
-cascaval
-1 galbenus pt deasupra
-mac


aluatul l-am framantat in MP si lasat la dospit 2 h.am impartit in 5 bucati mari si 5mai mici.fiecare bucata mare am intins-o dreptunghiular si am pus pe ea umplutura:

apoi am rulat pe lungime si am unit capetele,dandu-i forma de cerc:

din loc in loc am facut taieturi cu o foarfeca:

bucata mica de aluat am pus-o in mijloc.am uns cu galbenus si am presarat mac:


apoi am copt la 185grade,cu ventilatie,pina s-au aurit.

6 comentarii:

Mariana spunea...

La multi ani Mihaela!
Deosebite margaretele tale!am sa iau reteta si le fac!
O seara placuta!

Silvia spunea...

Sunt minunate, trebuie sa le incerc ! Ce inventivitate ai la bucatarit, felicitari si pupici !
Silvia

Federica Simoni spunea...

mmmm..che buone! bravissima!

Amalia spunea...

Foarte faine ti-au iesit , am vazut si eu reteta mai demult dar nu mai stiam unde :).

Mariana spunea...

Mihaela: le-am facut!au iesit super buneeeee!
Aluatu a crescut de numa,numa!si am facut 12 buc.putin le-am facut altfel:nu am pus aluat in mijloc,iar pe sunca presata si cascaval am avut eu am presaratputin piper!
F.bune!alta data voi face totusi 14 pentru ca si in tava au mai crescut,aluat f.bun!
Multumesc de reteta!

mihaela spunea...

fetelor va pup si va multumesc de aprecieri!

marina adupa cum vezi ale mele sunt "uriase" pt ca le-am facut la cina si din una chiar ne-am saturat.data viitoare le voi face si eu mai micute si finute.

ma bucur ca le-ai incercat!!!

o seara minunata!