Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 4 decembrie 2009

tort fin mokka



este tortul care l-am facut de 1 decembrie ,ziua cumnatului meu.dar cum am fost 3 zile cu nasul in batiste nu am mai apucat sa-l scriu si pe blog.

aluat:
-3oua
-3 linguri apa
-100g zahar
-100g faina
-1 plic praf de copt
-1 plic cappuccino
-1 lingura amidon

crema:
-300g ciocolata amaruie
-600ml smantana de frisca

mixam ingredientele de blat,le turnam in forma de tort si coacem la foc potrivit 20.25min.rece taiem in 2 felii.

crema am facut-o cu o zi inainte.am topit ciocolata rupta bucati in smantana,la foc mic,fara a le fierbe insa.am lasat sa se racoreasca si am dat peste noapte la frigider.a doua zi dimineata am mixat aceasta crema si am turnat-o intre cele 2 foi de blat.peste tort am pus o glazura de ciocolata si am decorat cu mokka boabe.se da la rece pina in momentul servirii.

Niciun comentariu: