Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 20 martie 2011

pulpe de pui cu legume,vin alb si rozmarin




cald afara si vreme de plimbare... deci trebuia sa fac ceva pentru pranz care sa mearga repede si fara bataie de cap,ca apoi sa o putem taia afara.

-3 pulpe de pui,proaspete
-ceapa
-rosii micute
-3-4 catei usturoi
-ardei gras fasii
-sare,piper
-3 linguri ulei masline
-1 pahar vin alb
-rozmarin

intr-o cratita rezistenta la cuptor am pus carnea de pui,pulpele le-am taiat in 2,erau ...destul de mari ,le-am condimentat din belsug cu sare,piper si apoi am pus legumele printre ele,taiate fasii mari iar rosioarele in 2 si am turnam uleiul iar la final vinul.am pus si rozmarinul ,acoperit cratita cu capac si dat la cuptor pentru vreo 40min.



apoi am luat capacul si am lasat carnea sa se rumeneasca usor la 225grade,pentru 5-8min.
carnea se serveste cu legumele si sosuletul delicios ce rezulta,alaturi de garnitura la alegere.noi am facut o mamaliguta rapida,voi alegeti ce va place!

o duminica minunata!


.

3 comentarii:

Federica Simoni spunea...

che meraviglia..da leccarsi i baffi!! complimenti!!ciao!

Unknown spunea...

Eu sunt fascinata de cate bunatati poti face! Ce poze frumoase! Plus de asta...mi-ai facut o pofta:D!!!!

mihaela spunea...

multumesc de complimente iulia,e foarte simplu de facut,nu-mi plac si nici nu prea am timp de retete complicate.
o bucatica a mai ramas,as trimite-o cu drag!