Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 11 aprilie 2011

chifle cu soia si cascaval






-600g faina
-1 cub drojdie proaspata
-3 linguri ulei
-300ml apa
-1 priza zahar
-sare

-100g soia
-1 legatura ceapa verde
-1/2 cutie porumb
-150g cascaval ras
-1 ou
-sare,piper

din ingredientele de la aluat am framantat o coca la masina de paine,pe care am lasat-o la dospit apoi,vreo 45min.intre timp am pregatit umplutura.

soia se pune la inmuiat cu apa fiarta,pentru 20min.am ras cavcavalul,ceapa am tocat-o marunt si am scurs porumbul de zeama.se amesteca toate impreuna cu granulele de soia si ou,sare si piper.

aluatul se imparte in bucati de 50g.se intind usor in forma de cerc si apoi se pune umplutura.o reteta pas cu pas gasiti si aici.se aduna marginile spre centru si se prind:

se aseaza in tava,ung cu galbenus de ou amestecat cu 2 linguri iaurt,presara putin susan si dau la cuptor pentru 25-30min,sa se rumeneasca.


sunt excelente la micul dejun,la pachetel si chiar ca aperitive.se pastreaza excelent pina la 4 zile.

o saptamana cu soare sa aveti!!!


.

Un comentariu:

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmmmm....deve essere squisito!!!complimenti!