Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 1 noiembrie 2011

painici cu cascaval si ardei-ideale la micul dejun




aseara rasfoind bloguri pe net,le-am gasit aici si azi le-am facut pentru micul dejun ca tot suntem liberi si baietii au dormit pina mai tarziu

-300g faina
-1 plic praf de copt
-75g unt
-160g gouda razuita
-o jum.ardei gras rosu
-185ml lapte
-o jum.lingurita sare

cascavalul si ardeiul l-am dat pe razatoare si apoi l-am amestecat intr-un castron cu untul,faina si praful de copt.am turnat cate putin lapte si am format un aluat care nu se lipeste de maini.pe masa infainata se intinde o foaie grosuta:


se taie cu gura unui pahar bine infainat si se pun in tava pregatita cu hartie de copt.se ung cu galbenus,presara seminte de susan si se coc 15min la 200 grade.merg de minune langa un pahar de lapte.

sa aveti o zi cu soare!!!!

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cand imi fac cascaval le incerc si eu.Par tare bunute.Te pup!

Antonina spunea...

Un deliciu !! si parca tare le-as pune niste ardei iute ;) sa curga limonada pe gat dupa;)

mihaela spunea...

anto cu ardei iute cred ca ies si mai bine!

mihaela spunea...

Dia nu stiu cum s-ar comporta cu cascavalul de casa!