Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 2 noiembrie 2011

rulouri de vinete cu bulgur si feta





-2 vinete
-1 ceapa
-2 catei usturoi
-150g bulgur
-un borcan sos de rosii bucatele
-150g branza feta
-2 linguri fistic
-1 lingura capere

vinetele se spala si taie felii egale de 1/2 cm grosime.se presara cu sare si lasa deoparte.
ceapa si suturoiul se pun la calit in ulei de masline,se adauga bulgurul si 300ml apa/supa.se fierbe la foc mic pina scade licgidul.se condimenteaza cu sare,piper si amesteca cu o parte din feta zdrobita,fisticul si caperele.se lasa sa se raceasca.

in alta tigaie se incing 4 linguri ulei si se prajesc la foc mare feliile de vanata.se scot apoi pe hartie absorbanta.pe fiecare felie se pune o lingura buna de umplutura,ruleaza:

si seaza intr-o forma rezistenta la cuptor:


mi-a mai ramas ceva umplutura si am strecurat-o printre vinete.am acoperit cu sosul de rosii si branza feta zdrobita:


si am data forma la cuptor pentru 12min la 200grade:


sa aveti pofta!!!!


.

12 comentarii:

Alina M. spunea...

Reteta pare foarte delicioasa. As vrea sa o fac pentru familia mea in weekend-ul acesta. Poti sa imi spui te rog cati ml are borcanul de rosii?

DiaMar bucataria galbena spunea...

Nu puteam sa lipsesc daca ai gatit vinete.Pup!

Fancy Cake spunea...

Tare apetisante aceste vinete...

mihaela spunea...

alina borcanul este de 400ml.sunt sosurile acelea pt paste care se gasesc in lidl,aldi si contin rosii cubulete mici si verdeturi.

mihaela spunea...

dia sunt tare bune si incerc sa diversific!

mihaela spunea...

fancy mai ales in combinatia cu bulgur merge bine!

TeoBucatar spunea...

Nu am facut cu bulgur dar rulorile de vinete sunt o adevarata placere pentru mine!Pupici!

Alina M. spunea...

Multumesc!

Alina M. spunea...

Multumesc!

mihaela spunea...

alina spor la treaba!

In bucatarie cu Aziz spunea...

Imi place,imi place pacat ca doar mie imi plac in casa ,de asta fac si rar...pup o seara frumoasa!!

mihaela spunea...

aziz incearca jumatate de portie!